Zwroty i reklamacje

 

   

  ZWROTY

Zgodnie z obowiązującymi przepisami Konsument dokonujący zakupu na odległość, poza sklepem stacjonarnym ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów.

Termin odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem.

Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Klient.

Instrukcja zwrotu towaru:
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów w drodze jednoznacznego oświadczenia.

W terminie do 14 dni od dnia, w którym prześlą Państwo oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów i zamiarze zwrócenia zamówionych towarów należy zwrócić towarwraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów oraz potwierdzeniem zakupu na niżej podany adres:


NETMAN

ul. Popularna 31

02-473 Warszawa

 

Uprzejmie informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.

Zwrot dokonanych przez Państwa płatności, w tym kosztów dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że w sposób wyraźny złożą Państwo inną dyspozycję. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia przez Państwa dowodu odesłania zwracanych towarów.

 

     REKLAMACJE

W celu zgłoszenia reklamacji Prosimy skontaktować się z nami mailowo service@netman.pl lub postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:

Zgłoszenie reklamacji może nastąpić poprzez wypełnienie
formularza reklamacji

Wypełniony formularz prosimy o wydrukowanie i podpisanie.

W przypadku braku możliwości wydrukowania bardzo prosimy o przesłanie wypełnionego formularza na adres e-mail: service
@netman.pl.

Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym lub oświadczeniem o składanej reklamacji prosimy przesłać na adres:

NETMAN

ul. Popularna 31

02-473 Warszawa

Reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni od dnia jej złożenia.

O decyzji Rzeczoznawcy zostaną Państwo powiadomieni drogą mailową lub telefoniczną.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl