Obsługa klienta
+48 515 644 688
Nasz zespół jest zawsze gotowy, by Ci pomóc.
Jak zwrócić produkt?
Produkt nie spełnił oczekiwań?
Może uda nam się zaproponować lepsze rozwiązanie lub wymianę na inny model, który lepiej spełni Twoje oczekiwania. Skontaktuj się z nami – chętnie doradzimy i znajdziemy idealną alternatywę.
Przed zwrotem upewnij się że:
- Nie minęło 14 dni od daty otrzymania sprzętu.
- Sprzęt jest w niezmienionym stanie – takim samym, w jakim został dostarczony.
- Dołączasz komplet dokumentów zakupu – paragon lub fakturę, oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
- W przypadku braku dokumentu zakupu – dołączasz oświadczenie o jego zagubieniu.
- Do paczki dołączyłeś wszystkie dodatkowe akcesoria (np. zasilacz wraz z okablowaniem)
Dane adresowe do zwrotów
- ul. Popularna 31, 02-473 Warszawa
- +48 515 644 688
- warszawa@netman.pl