Obsługa klienta
+48 515 644 688
Nasz zespół jest zawsze gotowy, by Ci pomóc.
Jak zgłosić reklamacje?

Kontakt z nami
Aby zgłosić reklamację, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym działem obsługi klienta za pomocą e-maila, telefonu lub formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie.

Wypełnienie formularza
Następnie należy wypełnić formularz reklamacyjny, który pozwoli nam szybko i sprawnie rozpatrzyć zgłoszenie.

Odesłanie produktu
Produkt prosimy dokładnie spakować, zabezpieczając go przed uszkodzeniem podczas transportu, i odesłać za pośrednictwem usługi Szybkie Zwroty InPost.

Kontakt z nami
Aby zgłosić reklamację, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym działem obsługi klienta za pomocą e-maila, telefonu lub formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie.

Wypełnienie formularza
Następnie należy wypełnić formularz reklamacyjny, który pozwoli nam szybko i sprawnie rozpatrzyć zgłoszenie.

Odesłanie produktu
Następnie należy wypełnić formularz reklamacyjny, który pozwoli nam szybko i sprawnie rozpatrzyć zgłoszenie.
Co powinna zawierać paczka.
Poza produktem, paczka powinna zawierać komplet dokumentów (tj. dowód zakupu oraz formularz reklamacyjny) wraz z zasilaczem i okablowaniem (jeśli produkt to komplet).
Gdzie znajdę numer zamówienia?
Nr zamówienia potrzebny do wygenerowania paczki znajduje się na dole etykiety oryginalnej przesyłki.
Chce samodzielnie wysłać paczkę.
Zwroty prosimy kierować na adres: ul. Popularna 31, 02-473 Warszawa
W przypadku zwrotu wszelkie informacje znajdują sie pod tym linkiem